6 Eylül 2010 Pazartesi

burmeh yaza lida fx15 biber hapı ile formda girin

I don't yılanlar gibi, ama yılan hikayeleri seviyorum. Ancak New Yorker ve 20 Nisan 2009 baskı okurken, ben, Güney Florida kendilerini kurduk ve kesinlikle bana titreme: Birmanya piton olan 20 metre veya daha uzun büyüyebilir veren bir potansiyel Tennessee yılan hikayesi öğrenmiş olabilir zamanla, Tennessee yaparlar.

Yukarıdaki fotoğraf bir piton geç Kar, yaygın Burkhard Bilger tarafından yazılmış olan The New Yorker parçası olarak alıntı Everglades Milli Parkı, bir yaban hayatı biyolog tarafından yapılır. Sen Bilger yazısında hakkında burada söz duyabiliyorum.

Burada korkunç bir parçası, benim vurgu's: "Kabaca bir bitişik ABD'nin üçüncü python's aralık içinde yatıyor, onlar (US Geological Survey zoologists), tüm Güney eyaletlerinden ve Texas büyük porsiyon, Oklahoma, New Mexico, Arizona gibi bitirmek ve California. "

Ben o gün görmeye asla yaşayamam umuyoruz. Piton görünüşte çok uyum kriterleri vardır, biri nasıl Doğu Tennessee Hazretleri kilise yılan eylemcileri ve başka yerlerde bu canavarlar adapte olacak merak ediyor. Tüm söyleyeceğim ki şimdiye kadar gelip eğer yüz wild-Tennessee veya başka bir yerde-I en kesinlikle dillerle noktada konuşmaya başlayacak bir Birmanya python ile karşı karşıya.

Bu blog çok daha büyük bir web sitesinin bir kısmı da hakkı Tennessee Guy, seyahat ve Tennessee hakkında kültürel bilgiler içerir. Ziyaret burada.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder